Adosum_34 Gebeligimin 5. Ayı gibi agrısı basladı cok yürüdügümde evde iş yaprağımda aşırı agrıyor sizlernde öyle oldu mu ayaga kalkamıyorum sag bacagım inanılmaz agrıyor ayaga kalkıp su bile içemiyorum
Ayssmom Hayır bende olmuyor hiç bacak ağrım yok 27+3 haftalığım ama çoğu gebede oluyor magnezyum kalsiyum eksikliğinden
Adosum_34 Karsesi demir ekaikligi veriyor genelde ama normalde çok yormazsam agrımıyoe evin işini falan yapınca gemelde agrısı baslıyor
gulsahgul26 Bende bel ağrısı var şöyle bacak bütün bedenin yükünğ taşıyo sonuçta bel bacak ağrıları normal diyorlr buz koy bacaga 10-15 dakka beklet şyi gelir hatta soğuk bantlar var onlardan al bi dönem diz ağrısı yaşadım öyle aştım
Karsesi Adosum_34 magnezyum rahatlatıyor ağrıları, belirli bir haftada veriyolar hamilelere. Benim kramplarımı ağrılarımı baya azalttı