momtobee Ultrasona göre önde olan bebekler hangisine göre doğuyor tecrübeli anneler yazabilir mi? Sat ve ultrason ölçümü haftası arasında yaklaşık 2 hafta fark var yani önde gidiyor bizimki🤔
NaimeYilmaz momtobee sata gore doguyor . Bebegın iri olması dogum seklınızı etkıleyebılır 4000 g veya ustu dogabılır dıyet beslenmekte fayda var 🌸
Sibelyunusamine momtobee benim kızım ıkı hafta onden gidiyordu 15 gün erken doğdu 38. Haftamda şimdi oglumda önden gidiyor doktor adetine göre kasım 1 dedi ama ekim 15 den sonra bekleyebiliriz dedi
Pcoslubiranne momtobee Dün kontrolum vardı.Yediklerine dikkat et normal doğum olması için 4 kilodan sonrasını sezeryan yapıyoruz dedi doktorum.Benim bebeğim de iri haftasına göre.Mesela 38 haftada bebek 4 kilo falansa sezeryan günü veriyorlar.O doğuma yakın belli olur.
Sibelyunusamine Pcoslubiranne 38 haftalikti 3600 grm dogdu 40 i beklersem 4 kiloyu gecer demisti zaten 40ida beklemedi normal dogum yaptim bence o doktorla alakali bisey ilk hamileligim olmasina ragmen çatı darligi yoksa normal dogum yapılabilir doktorun kiloya gore sezeryan demeside sacma bence
Dilanmerall63 Kızlar bizde başından beru 1 1 buçuk hafta önden gidiyoruz bir türlü anlayamadım ne anlama geldiğini
Aydaozk Benimkide kilo olarak 2 hafta önde gidiyor muş hatta kafası 3 hafta önde gidiyor 🤭🙈 bu gidişle normal zor dedi doktorum
momtobee Ultrasona göre şu an 37 haftanın içindeyim ve sadece 5 kilo aldım ona rağmen bebeğin kilosu 1,5 hafta boyu ise 3 hafta önden gidiyor üstelik eşim de ben de aşırı uzun değiliz anlayamıyorum ne zaman doğar kimisi sat diyor kimisi ultrasona göre 🙄
Pcoslubiranne Sibelyunusamine dogum 40 haftadan önce gerceklesirse evet zaten olur yani 4 kilo alti olursa.Ama gününde gelirse ve 4 kiloyu geçerse sezeryan yapıyoruz dedi.Omuz çıkığı olabiliyormuş.Ben bebeğimi riske atmam zaten normal doğum deyip.Bakalım daha erken zaten.Neler olacağını bilemeyiz.Ki benim ablam da 38 haftada suyu geldi ve 4280 gram doğurdu sezeryanla.