Daha önce emzirmeyle ilgili sorunumu burdan yazmiştim uzun uzun kafanizi sisirmek istemiyorum bacilar 5 aylik bebegm sadece geceleri emziriyorum gun icindede yetisebildigim yere kadar sagip veriyorum gerisi mama ama nedense günden güne azalıyor sütüm nerde yanlis yapiyorum su iciyorum bol bol yememede ozen gosteriyorum uyku uyuyorum genede sismiyo goguslerim eskisi gibi 😭