Gulenay1234 Bence sadece Duru zaten sade ve güzel bi isim ☺️İdil kulağıma hoş gelmiyor yanlış anlamayın herkesin zevki farklıdır sonuçta sizin çocuğunuz sizin kararınız tabi ki ☺️
lifeofmybaby Gulenay1234 durunun tek başına pek bir anlamı olmadığı için İdil’i istiyorum uzun süredir hayalim😌 anlamı: içten, saf aşk🥰 zaten bebeklerimizi de içten saf aşkla seviyoruz o yüzden çok anlam yükledim isme😌
SrfeDvrc Uyumlu olmasa bile eşinizin de gönlünün olması bence çok önemli. Ben tamamen eşime bıraktım ne isterse onu koysun. Sonuçta ne isim koyarsa o isim benim için dünyadaki en güzel isim olacak 🥰🥰🥰