karanim24 Daha 23. Haftadayım aniden şiddetli sancım oluştu kramplar giriyo kasıklarıma resmen ve hareketleri de çok aşağıda 😣 neden böyle olur
Bonussimo karanim24 bence doktora gitmelisin yalanci sancıdır dicem ama cok erken.. sakın ihmal etme git lütfen
Melike0642 Canım geçmiş olsun çok siddetliyse doktora git hemen 🙄 normalde adet sancısı gibi girer normal öyle olmasi