Bussrayaren Merhaba arkadaşlar 21.haftamdayim yanma ve ekşime şikayetlerim iyice arttı süt dışında onerebileceginiz bir seyler varmı ?
Biirbukeet Bussrayaren Çiğ soğan Salça Domates Acı Baharatlar bunlardan uzak dur yeter çünkü bana süt bile fayda etmiyordu bu yazdıklarıma ara verince düzelme oldu 😊
Haticekablan Bussrayaren salatalık dene bana tek iyi gelen şey o yatınca başlıyo mide yanması kalkıp bi salatalık yiyorum geciyo umarım sanada faydası olur
Ohaezgi Bussrayaren benimde deli gibi yanıyo canım geçen gün post açmıştım burda salatalık önerdiler cok iyi geldiii
Biirbukeet Bussrayaren Haklısın salçasız baharatsız yemek olurmu 😬 Ama biraz ara verince gerçekten işe yarıyor canım 😘