Kızlar 5 gün sonra Allah nasip ederse genel anestezi ile sezeryan olucam açıkcası çok fazla merak ettiğim bir konu var narkozun etkisiyle saçmalarım diye çok korkuyorum, eşim yanlış bi cümle kursam başıma kakar durur, doğumdan sonra acaba ne tarz cümleler kuruyoruz çektiğimiz acıyla ilgilimi bebekle ilgilimi yoksa gündelik yaşantımızdaki konularla ilgilimi lütfen bilen kişiler yada en azından bu durumu yaşamış olan kişiler bilgilendirseniz çok sevinirim internetten baktım ama bununla ilgili bişey bulamadım çok fazla şimdiden Teşekkürler 🙏🏻 ☺️