[silindi] bende adet düzenlisizliği oldu, 1hafta 10gün kadar gecikme olmuştu onun dışında göğüslerim çok şiş ve ağrıyordu regl olacakmış gibi. Özellikle oradan anlıyorum göğüslerde ekstra bir büyüme oluyordu bende inş en yakın zamanda seninde düzelir stres yapmamaya çalış. Büyük birşey değil şükür 🙏😍