Poncik46 Kızlar merhaba bugün kontürolüm vardı 26/6 doktor bebeğin kilosu 1050 dedi iyi sonra sen. 1000 de dedi sizce iyimi bilemedim reflü var bende sürekli yediğimi kustugum için tedirginim bebek saglıksız zayıf olacak diye korkuyorum
Btm571 Poncik46 canım bendede aynısı var reflü beni mahfetti 35+5 hala kuusyorum günde iki üç kere hatta ama sonuçta bebek ne yediysen alıyor merak etme strese girme boşuna 30 haftalarda falan daha çok alıyor
Poncik46 Btm571 Teşekür ederim canım benim inşallah dediğin gibi olur çünkü günde 4.5 defa kusuyorum kendimi geçtim çocuk için endişe ediyordum ben
Btm571 Poncik46 ben hala bile kusuyorum zaten bebek yeterince alıyordur kilosunu onu stres etme sağlıklı olsunda kilo doğduktan sonrada alırlar.merak etme