Ikizdeniz Busekayra canm benim ilk dogumumda oyle 2 ay falan sertleşme oldu ve erken dogum oldu doktora git bence
Busekayra Ikizdeniz pazartesi gidicem canım zaten çok hareketli oda sancı yapıyor canımı yakıyor artık birde bu kasılmalar baya bi zorlu oluyor ☺️
Ikizdeniz World tekrar doktora git derim canm herkeste farkli olur belki ama benim de o sekilde 2 ay cektim sertlesmeyi nst de sanci cikmadi eve geldim 5 saat sonra suyum geldi ama tabi herkeste faklidir belki bende pihtilasma vardi
World Ikizdeniz rahimde açılma yok,sancı yok,endol fitil kullanıyorum onunda faydası yok 🙄 doktorum yapabilcek birşey yok dedi. 29. Haftaya geldik bu şekilde. Bi kaç gündür sertleşmiyor ama ara ara tekrarlıyor tabi. Sebebini söylemedilermi peki size ?
MomC6 Busekayra dün aynı sebebten bende post açtım 29.haftamdan bu yana sertleşme kasılma ve bebekte toplanma oluyor şuan 34+4 haftalığız bu aralar çok daha sıklaştı ve rahatsız ediyor nefesimi kesiyor sanki. Doktorum erken doğum olmaması adına 36.haftaya kadar progestan kullan dedi fitil şeklinde günde bir defa alıyorum. Erken doğum olmaz inşallah zamanında gelirler 🤦♀️🌺💕
Busekayra MomC6 inşallah canım benim bu kasılmaların bel ağrısının bu kadar şiddetli ve sık olması beni korkutuyor açıkçası pazartesi randevum var o zaman öğrenicem bakalım sebebini💁🏻♀️🙏🏻
Nazliekinci Busekayra cnm bnde 34+2 yim benimde yaklasik 4 haftadir sertleşiyor taş gibi oliyor hastaneye gittim nst de sansim cikti altan muane etti doktor acilmam yok tu baska hastaneye sefk etti yatirmalari icin gitmedim gittikçede fazlalasiyor ağrılarım bekliyom bakalim ne olacak
Busekayra Nazliekinci ben geceleri duramıyorum sancıyla bel ağrısıyla daha kötü oluyor 5 dk yüriyim hemen karnım taş oluyor ve sancı giriyor. Kasıklarımda sanki adet olcak gibi bir ağrı oluyor pazartesi randevum bekliyorum inşallah bebişlerde vaktini bekler. Suyum çok fazla ondan kaynaklı sanırım bebek de çok fazla hareketli o hareket ettikçe sancılarım artıyor beklemedeyim bakalım hayırlısıyla Zamanında gelsinler 🙏🏻❤️
Nazliekinci Busekayra cnm bn bilmiyorum sancimin kaça çıktığını? ama agridan dayanamadim artik acile gittim oda sancimin cok oldugunu söyledi ve doğum icin erken olduğunu söyledi yatış icin baska hastaneye sefk etti.ama 7 yasinda bi kizim var gidemedim.Allah yardım etsin hepimize inşallah zamaninda gelirler🤲
Busekayra Nazliekinci amin inşallaj canım benim pazartesi gidicem bakalım hayırlısıyla belli olucak 🙏🏻🥰
Nazliekinci Busekayra insallah hic bişey olmaz iyi düşun iyi olsun. Allahin izniyle hayırlisiyla kucagına alırsin.cnm
Busekayra Nazliekinci gittim hayatım bebeğimde yüksek kalp atışı çıktı 180 lerde hiç durmadığı için acile sevk ettiler erken doğum riskim var pazartesi bidaha çağırdılar suyum hala çok fazla çatı muaynesi oldum bir an doğurucam heralde dedim ama ucuz yırttım :) bekliyorum erken gelmemesi için dua ediyorum en azından pazartesiyi beklesin diye :)
Nazliekinci Busekayra Allah yardim etsin cnm ya icini ferah tut hic bisi olmaz. Allahin izniyle zamaninda gelir insallah