Kan testi verip karaciğer değerlerimize baktırın isterseniz. Bende de kaşıntı vardı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Doktor özellikle el ve ayaklarında gece kaşıntı oluyor mu diye sordu. Benim elim ayağımda değil ama vücudumda özellikle karnımda vardı. Gebelikte değerler yükselebiliyormuş.