Nuraygokce lierac kullandım günde bi kere çatlaklarım cıkmaya başlayınca bunun yanı sıra ara ara zeytinyagı ve kakao yağı kullanıyorum ama şuan baya çatlagım var. Ama ben çatlayacagımı biliyordum normalde kilo alıp verirken bile çatlayan bi yapım var. 32. Haftadayım şuan ve ummudugumdan cok :( çok takmıyorum ama yine de çok çatlıyorum ya