berus spinal sezeryan oldum devlette epidural yoktu ben kan aldirmaktan korkan ödlek biri olarak spinal tercih ettim igne hic hissetmedim kan aldirmak daha cok acitiyor o derece 😀uyustuktan sonra da hissiyat yok uyusukluk gectikten sonra agri su sekilde
Adet ağrısı gibi yavas yavas geliyor agri kesici yapiliyor ama öldüm bittim degil
Ilk kalkis biraz zor ama yapılmayacak kadar degil bol bol yurudum ve ertesi gun kendim kalktim bebegimi aldim ustune degistim 1 haftayada iglestim 40 mevludunde deli danalar gibi herseye kosturdum unutup.gittim ben hep ay dikislerim yanar acir diye düşündüm ama hic öyle degilmis dedim bunca strest bunun icinmiydi😀😀hayirli dogumlar sizede