36+4 haftalık hamileyim ve bugun perine masajına başlamak istedim. Ancak daha masaja başlar başlamaz inanılmaz bir acı hissi yaşadım. Masajı eşim yapıyordu, ilk başta tırnağı acıtıyor sandım, sen yapma ben yapayım dedim ama sorun tırnak değil yani. Kendim yapmaya çalışınca da acıdı. İlişki sırasında acı ya da yanma vs yaşayan biri değilim. Mantar enfeksiyonum var geçmeyen, acaba ondan mı acıyor. İnanılmaz moralim bozuldu ya daha vajinama masaj yapamıyorum ben nasıl çocuk doğurucam. Perine masajı yapanlar ilk başta acı hissi yaşadı mı bunu merak ediyorum. Zamanla kaslar esnedikçe geçer mi acaba? Yoksa mantardan dolayı mı böyle oldu? 🙄