afifekazar Minigin_Annesi06 bende 40+3oldum bugün kontrolüm vardı doktor suyu azaldı yatış yapıcaz suni sancı verilecek bekliyorum dua edermisiniz ve aynı durumu yaşayan varsa bilgi verimi korkuyorum🙂
Minigin_Annesi06 afifekazar Allah yardimcin olsun canim bebegini saglicakla kucagina alirsin insallah darisi bana 🤲🏻
Minigin_Annesi06 afifekazar Canım benimde afedersin ama akintim sulu sekilde oluyo iç camasirimi islatir sekilde acaba suyum mu azaliyor 1 haftadir falan öyle
AslGk00 Filiznur ben şimdi geldim doktordan. 39+3. Salı gününe kadar bekliyoruz. Kendi gelmezse salı sabahı gidiyoruz, 40+0da yatış verip doğumu başlatıcak inşallah😊
Minigin_Annesi06 afifekazar Doktora gittim bugün ne acilmam var ne de sancim bebegin suyu da yeterli beklicez dedi doktor 🤦♀️