tkrj19 bltern1 hiç bir şey benimde aynı şekilde kaçıncı haftasın ben 33 oldum sınırda dedi şekerim tansiyonum yok yapabilecek bir şey yok sebepsiz de olabiliyormuş
Zhrblt bltern1 bunun için bol bol sıvı tükedin diyolar aslında bana doktorum bu şekilde söylemişti ama siz kaçıncı haftanızdasınız?
Prensmoms bltern1 aynı durum bendede var günde 4 lt su tüketmemi söyledi drum ,havuç suyunu bende duydum dra sordum gerek yok havuç suyu direk şeker yüklüyor bebeğe dedi kızdı 😒o yüzden boooll booll su 😊
Zhrblt bltern1 su tüketimiz nasıl ben bazen günde 1 litre zorlayınca 2 litre felan içebiliyorum normalde su içen biri değilim aslında ama artık elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum bişiler