Ebru2403 Evet 33+5iz 30uncu haftadan itibaren düzenli olarak takipte olamamı söyledi her an kontrolde ol ki herhangi bir durumda müdahalemiz kolaylaşır dedi 2 saat içinde 10kez hareket etmesi lazımmış bebek karnında ölürse zaten hissedersin karnın taş gibi olur dedi o yüzden gün içinde birşeyler yiyip sol tarafa yatıp takip ediyorum