Dilanhazarbebek07 38+4 rahimde sancı kasıklarıma kadar vuruyor biraz rahatlıyor sonra tekrar başlıyor resmen iğne batar gibi nefesim kesiliyor ılık bi duşda aldım devam ediyor
Busraveminisi1 Dilanhazarbebek07 kasılma atadı süre ne kadar bir de ağrı belinizden başlayıp mı öne geliyor solunuza yattığınızda ya da yürüdüğünüzdr geçiyor mu
Mammimammi Dilanhazarbebek07 bende dün doktorumla bunu konuştum. Sezeryana gün aldık ama o zamana kadar beklemeyebilir. Bazen kasıklarımda vajinamda batma hissi gibi oluyor belim agrıyor sancı gelirse bunlardan farklı mı ayırt edebilir miyim diye sordum. Doktorum bir kere karnın taş gibi sert olur. Hiç yumuşamaz. Karnında belirli aralıklarla gelen düzenli agrı olur. Dinlenmeyle geçmez. Hatta öyle bir agrı ki bunu daha önce hiç yaşamadığını anlarsın. Rahat ayırt edersin dedi. Yani belirtiler genel olarak böyleymiş. Tabi en iyi doktorunuz bilir eger gerçek sancıı oldugunu düşünüyorsanız arayın Bi doktorunuzu
Dilanhazarbebek07 Busraveminisi1 belimdeki ağrı fazla değil ama 15 20 dk bir kasiklarima giren ağrı kötü
Busraveminisi1 Dilanhazarbebek07 anladım canım muhtemelen rahim kendini hazırlıyor yalancı ama baktın ki belden bıçak sokması gibi girip öne yayılıyor peş oeşe bitmeden kasılıyorsun o zaman git doktora
Dilanhazarbebek07 Mammimammi soluma uzandım bekliyorum ağrı tekrarlancak mı çok hareketli be olduğundan fazla sertleşiyor karnim
Masalisko Vallahi öglen 3 ten berı ben çok degısık agrılar yasıyorum kendımı salmaktaıstemıuorum belımden karnıma özellikle belle bacagıma çok vuruyor duş aldm gecmedı anlamadm
Emel91 Masalisko 😞 bende bi kaç saattir ağrı çekiyorum ve korkuyorum daha 28. Haftam ama bana normal gelmiyor şuan ağrım adet gibiydi 2 gündür akıntı geliyordu karnımda sertleşme oldu daha ilk gebeliğim hastaneye gitmeye korktum şuan biraz daha arttı ağrım normal mi sizce
Masalisko Ahsennurrrr 36 haftamdaym canm bıldgn suan bıle sag ayagımı hıssetmıyorum belım aynı sekıl anlamadm ya yarın doktoru arasam mı
Ahsennurrrr Masalisko bence mutlaka ara kuzum nolur nolmaz sen bilgini ver önlemini al dikkat etmen gerekenler konusunda bilgilendirir en azından sole böle olursa mutlaka hasteneye gel demesi bile çok önemli
Emel91 Ssmmra gitmedim doktorumu aradım bol sıvı tüketmemi kendimi sıcak tutmamı söyledi sabaha kadar kendi çapımda uğraştım uyuyakalmışım uyandığımda sırılsıklam uyandım. Şuan iyiyim ama ağrım yok tek sanki adet olacağımız zaman bi his olur ya öyle bi his var
Dilanhazarbebek07 Kızlar sabah 9da geldim 3dk bire inen sancılarımla 6 cm açıklık olmuştu 10 50 gibi normal doğumum gerçekleşti bebeğimi emzirdim altını açtım fazla dikisim yok çok şükür rabbim bekleyen herkese nasip etsin 3 kilo doğduk bu arada ☺
Busra5168 Dilanhazarbebek07 Allah Analı babalı büyütsün inşallah hayırlı olsun. Dua et bende gün bekliyorum kolay Bi doğumum geçsin inşallah