Minikanneee 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durması sonucu kürtaj oldum doktorumuz 2 ay sonra gebe kalabilirsin dedi bu durumu yaşayıp ne kadar sonra gebe kaldınız ve ne kadar süre korundunuz acaba ?
Duyguff Minikanneee ben 45 gün sonra gittiğimde rahim kendine gelmiş dedi ben 1 ay daha korundum psikolojim elvermedi. Kürtajdan sonra toplam 5 ay sonra hamile kaldım. Şimdi hamileyim 15+2 haftalık. Rabbim tez zamanda size de tekrar bu duyguyu yaşamayı ve hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏
ssnnmmm Minikanneee bende 7haftalık kalbi durduğu için kürtaj olmuştum doktor 3ay hamile kalma dedi 3ay korunduk 4.ay hamile kaldım
sehrengiz_8 Minikanneee canım ben de ikinci ayım bitmek üzere doktorum da 40 gün sonra korunmayı bırakabilirsin demiştin ben tedbir amaçlı ikinci adet dönemini bekliyorum
Srnysl Minikanneee kürtajdan on gün sonra ilk ilişkiyle hamile kaldım canım kürtajdan sonra rahim temizlendigi için hemen hamile kalınabilir ama tabi bunyeden bünyeye de değişir dikkat et
Sevde3333 Minikanneee ayni sebepten kurtaj olmustum 3 ay korun demisti bana korunduktan 4 ay sonra gebe kaldim
Esosun Minikanneee 19+1 de kaybettim bebeğimi 2 ay sonra gebe kaldım 20+1 im şimdi. hiç korunmadım sadece rahmim tam toparlanana kadar ilişkiye girmedik zaten o zamanda da öyle bişey düşünemezdik..