Ozlemm05 Kızlar cuneyt evruke hocaya detaylı icin giden varmi hicbir sorun yok dedi sadece bebis arkasi donuktu yuzu gorunmedi 2 haftaya tekrar cagirdi sizlerdede oldumu aklım takildi
Beker Ozlemm05 ben gittim bir sorun yok diyorsa yoktur güvenin genelde 2 hafta sonrası için çağırıyor kontrol amaçlı benim de bebeğimin hep arkası dönğktğ haftaya doğum var daha yüzünü göremedik merak etmeyin
Ozlemm05 Beker cook ama cok tesekkur ederimm kendi doktorumda cuneyt beyde sorun yok dedi ama iste illaki birsey varmi diye kendi kendimi yiyordum normalde cagiriyorm demjsti kendide 😊
Beker Ozlemm05 aynen aynen canım adananın en iyisi kendisi zaten beni de çağırmıştı hatta benimki riskli gebelik tek içimi rahatlatan kendisi oldu