sudamlasi kan pıhtılaşması var maalesef ama son bebeğimde iğne kullandığım halde boş gebelik teşhisi kondu kürtaj oldum 3 ay önce. şimdide hamile olduğumu öğrendim günde ikiye çıktı iğnelerim ama değer böyle olunca bi hayal kırıklığım oldu doktor normal desede Allahım hayırlısını versin 🙏