Mommmyyy irorkay hiç bir zararı yok canım tüm hamileliğim boyunca yaptıracağım nerdeyse kasılmaları önlemek için veriyorlar Zaten
Mommmyyy Geçen iki hafta biraz azalmıştı ama bu hafta şükür iyi dr a da söyledim durumu iğneden dedi ama zararı olsa zaten vermezler canım kaç tane hamile yapınıyor bebekleri de gayet sağlıklı
Gzc19 Mommmyyy çok sağol canım bende 13+1 günlük hamileyim bu 3. Gebeliğim hareketleri hissediyorum oyuklanıyodu içim iğneden sonra çok nadir hissetmeye başladım bu hafta gene gidicem sorucam gene detaylı 🙈
Haticedemir1 irorkay Bende aynı oldum canım idrar verdim idrar yolu enfeksiyonu olmuşum ama yok böyle bir koku😏