Çok geçmiş olsun 25 haftaligim ben de 23 haftalıkken 2 hafta icin de hem sağ böbrek hem sol böbrekten taş düşürdüm 2 haftaya yakın çektim ben de. Allah kimseye yaşatmasın gerçekten. Bitanesi 6 mm di doktor dusmeyebilir doğumdan sonra mudahele edecez düşmezse dedi. Hergun en az 4 lt su içtim 1 ltsine 1 limon sıktım o sekilde tukettim eger ki tansiyonunuz dusuk seyrediyorsa limonku icmeyin siz yine de. Ben bu şekilde düşürdüm çok şükür. Bobrek taşına en iyi gelen şey su. Vücut susuz kaldigi zaman tas olusturuyor. Eger siddetli agriniz olursa ilik duş çok rahatlatıyor özellikle sırta vuran bir ağrınız olursa sıcak su torbası da uygulayabilirsiniz. Ancak gebeliğin ilerleyen döneminde sakıncalı olabilir sıcak uygulama erken doğum acısından. Bir de taşa bağlı idrar yolu enfeksiyonu oluşuyor muhakkak takip ettirin onu da. Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin, zamanında sağlıcakla bebeginize kavuşursunuz inşallah 🥰