Kızlar selamm yarın için açma veya pogaca yapmak istiyorum ama evde yagım malesef yok. Kızartma tencerem daha yeni temizleyip doldurmuştum bir iki defa patates kızarttım onu süzsem kullansam olurmu yada margarinim var sıvı yag yerine hamura onu atsam eritip olurmu? Becerikli güzel anneler bi fikir lütfen 🌸🌸