Egoistpati evet ben ilk oldugu icin cok telasliydim , her geldiginde cok sakindi ve bebek yukardaydi acilmam vardi nasil olck diye korkuyodum . Beni cok yatistirdi dogm esnasinda ikinirkende asiri sakindi bende sakinlestm oyle olunca ve kafam cok rahatladi. Dogm sonrasnda 2 defa ziyaret etti emzirmeyle ilgili bilgiler verdi . Her detayi anlatti . Sonuna kadar normal dogumcu , bebek yukarda olmasina ragmen sezeryanin adi bile gecmedi cok sasirdim. Her ntsden her acilmadan zaten ebeler haberde veriyor ona o sirada kendide gelip kontrol ediyor eli cok hafif ben hic anlamadim.