KaanErkan-mom Zeynep_S Tansiyonumu takip ediyorum sadece. 13 14 olmadığı için sorun olmadı hiç. 37 ye gircm yarın 😊
Zeynep_S Kontrole gittim bugün kızlar testlerde yapıldı temiz çıktı hepsi suyu az içiyor olabilirsin başka bişey görünmüyor dedi. Hepinize teşekkür ederim yanıtlarınız için 🤗
Msydn6 Zeynep_S benimde ilk gebeliğimde son aylarımda öyleydi idrarda protein kaçağı çıkınca öyle köpürüyor gebelik zehirlenmesi geçiriyor olabilirsiniz bence acile gidin tansiyonlarınıza bakıyormusunuz hiç ?
Zeynep_S Msydn6 evet canım tansiyonlarım normaldi hep zaten suyu az içtiğim için öyle oluyormuş şükür bende kaçaktan korkmuştum ama çıkmadı