glnzem Kızlar hayırlı geceler. Başlıktan da anlaşıldığı gibi panik atak var bende şuan 17 haftalık hamileyim birkaç gündür gün içerisinde birkaç kez ataklarım oluyor 5.10 saniye sürüyor geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl üstesinden geliyorsunuz ?
Kuzey61 glnzem ben 19+4 hafta olduk öğrendiğim an ilacıda bıraktım😔 üstelik birde 7 yaşında oğlum var çok zorlanıyorum hele bu pandemide sanki bir çukurdayım ve kimse beni çıkaramıyor ölümü bekliyor gibi hissediyorum bazen 😔 doktora gittim nefes egzersizi önerdi ve pasiflora şurup verdi ama gerçekten bazen dayanamıyorum günler bir an önce geçsin diye dua ediyorum sadece🙏
irva glnzem Psikolog İzzet güllü’yü dinlemeni tavsiye ederim you tubede videoları var.Ayrıca sen hasta değilsin kitabını alıp okursan kendini bulacağına eminim.