Biz keseyi 5+5 te görmüştük biraz geç gördük diye kalp atışı içinde erken gitmek istemiyorum şimdi 6+6 yız kese göründüğünde iki hafta sonra kalp atışı için gelebilirsiniz demişti doktor ama ben en az 8. Haftada gidelim diye düşünüyorum erken gidip duymamazsam moralim bozulur diye