Mcakir yalan söylemeyeyim ismini bilmiyorum ama belden uyusturmali oldu benim tam uyumadım adını bilmiyorum 🤦 neyse gayet kolay atlattım çok şükür hemen kalktım hatta oğlum sarılık oldu başka bir hastanede 1 gün kaldık oğlumla hiç yatamadım sürekli ayktaydim eve geldim yine yatmadım annem fazla kalamadı kayınvalide çalışıyordu o hiç ilgilenmedi bile çok şükür 1 haftada temizligimi bile yapmaya başladım kendim size tavsiyem doğumdan sonra kesinlikle yatmayın sürekli yürümeye gayret edin böylece hem gaz çıkarmanız hem de iyileşmeniz hızlı olur insan yattikca yatasi geliyor o yüzden ne kadar hareket o kadar çabuk iyileşme 🥰 Allah yardımcımiz olsun 🤲