Selam kızlar. Benim doktorum klinik doktor yani hastahanenin ameliyathanesini kullanıcak sadece bu durumda ücret ödemesi nasıl yaptınız hastahaneye gidip ödüyorsunuz onlar doktorlami hallediyor iki yere ayrı mi ödeme oluyor ve ornek verecek olan olursa sevinirim.dogum yapmış veye yeni bilgi almış birisi var mı??