MihricanA Arkadaslar bebegim 1-2 hafta önden gidiyodu ultrasonda 2 haftadir aclik tokluk bakiyorlar kontrolüm de pazartesi anlayanlar bakabilir mi? https://imgyukle.com/i/arzcTG
Fatmamuduk MihricanA 85 olan açlık muhtemelen canım o normal, 2.saat yazan da tokluk 72 o da normal hatta düşük bile
Fatmamuduk MihricanA hba1c olan da kanda ki 3aylık kan şeker ortalaması 5.7o da ortalamanın sadece 1 değer üstünde ama hastane bunu normal saymış yani problemin yok 😊 Yine de doktorun daha iyi açıklar tabi sana
MihricanA Fatmamuduk Öncekinde biraz daha düşüktü bana da yükselmiş gibi geldi icim rahatladi gerçekten
MihricanA Fatmamuduk Pazartesi sonuc göstermeye gidecegim kac günde anca sonuçları girdiler bende en yakin burada sorayim dedim o zamana kadar icim rahat eder en azindan 😂 Teşekkür ederim
MihricanA Fatmamuduk Seker yüklemesi falan yaptırdım temiz çıkmıştı 32. Haftadan sonra birden haftasi ileriden gitmeye başladı doktor sekerden şüphelendi ama Allaha şükür çıkmadı yine de takip edelim dedi bu da gitdikçe yükseliyor gibi geldi bana 37. Haftadayim 38 görünüyorum
Fatmamuduk MihricanA 1 hafta farkı doktorlar normal kabul ediyor 2hafta ve üstü fark varsa sıkıntı diyorlar. Bence şuan bir sıkıntınız yok, yani bebeğin iri olması kilolu uzun olması bunların hepsi genetik olabilir
MihricanA Fatmamuduk 3046 kilo demişti simdilik normal gidiyor ama insan ister istemez tedirgin oluyo
Fatmamuduk MihricanA Bence gayet iyi gidiyor bebeğin, tedirgin olma hiç 🙏🏻 Sağ salim kucağına alırsın inşallah Rabbimin izniyle 🙏🏻❤️