Deniz92 Hamileliğimin başından beri tiksinme yaşıyorum. İlk aylar bulantı, kusmam çok oldu. 32.haftadayım tiksinme devam ediyor. Üzülerek söylüyorum Eşimden bile🙁 Hiç yaklaşmak istemiyorum. Doğumdan sonra geçer umarım 🙁 benim gibi olan var mı arkadaşlar.
Zeyzey1616 Deniz92 yemeklerden ondan bundn tiksinme normlde eşden tiksinmeyi ilk defa duyuyorum biraz değişik geldi açıkçası
ssuleeyuce Deniz92 ilk hamileligimde bende esimden ve sudan tiksinmistum simdide sudab tiksindim hala icemiyorum 33 haftaligim. Am geciyo dogumdan sonra merak etmeyin.😄
midekoruyucu Deniz92 ben de buzdolabını açınca tiksiniyorum. Sanki dolaptaki herşey karışık bi koku çıkarmış ortaya halbuki kokmuyor diyor eşim 😑 kendimden bıktım
Buglemburcu Deniz92 ben evimden komple tiksindim evime girememistim evin heryerinden her kokusundan tiksinmistim ilk 4 ay sonra geçti şükür ki 😊
Deniz92 Zeyzey1616 yaa ilk aylar mutfaktan, banyodan bile tiksinmiştim. Banyo hala tiksinç geliyor . Hormonlardan dolayı deniyor ama ben hep böyle kalıcı olur diye tereddüt etmeye başladım
maviscik77 Deniz92 ben de öyle düşünüyordum geçti çok şükür ama kalan yemekleri dolaptan alırken yine bi kötü oluyorum 😂
ssuleeyuce Deniz92 normal bisey esten tiksinme bu bizim elimizde degil tabiki 😊 hamilelik oyle degisik birseyki.
ssuleeyuce Deniz92 icme degil sadece denize girdigimde dus alirken karsimda biri icerken vs vs cidden en zor sey sanirim sudan tiksinmek. Artik sade soda ayran meyvesuyu buz yemek bu tarz seyler ictim mecbur.
momtobem Deniz92 ben de bir buçuk iki ay eşimin kokusundan çok tiksindim. Sonra geçiyor hiç merak etmeyin 😅
papatya35 Deniz92 tiksinme kadar güçlü değil ama rahatsız ediyor nerdeyse her koku hemen havalandırmak istiyorım odaları eşyalar kokuyor bazen eşimde kokuyor bana üzülüyorum ama elimde değil inşallah geçer doğurunca
Deniz92 papatya35 aynı şekilde evi bende hep bi havalandırma peşindeyim. Sürekli kokuyor havasız gibi geliyor