Tazegebe1 Bende bağırsak hareketi sanıyordum ama aynen seyirme gibi hafif kımıldamalar hissediyorum ilk bebeğimde 17 de hissetmiştim bu bebeğimde 13+4 de hissetmeye başladım doktor demişti ikinci gebeliklerde erken hissedilebilir vücut yapısına göre diye 🙂🙂
Senin kaçıncı gebeliğin 😊