_Durdane_ Merhaba sabahtan kasılmam vardı az önce nişanım geldi doktora gittim Doktor ilk 1 santim açılmam olduğunu söyledi sancılarında başlamıştı Yarışımı yapalım dedi ama ben evde çekmek istedim Sancılarım Kaç dakikaya inene kadar bekleyim sizce
Duygukocc _Durdane_ hastane yoluna bağlı diye düşün canım mesela kapının önündeyse hastane 15 dakkaya düşünce git ne olur ne olmaz 5 dakaya düşse doğum başlıyor çünkü
_Durdane_ Duygukocc 10 dakika hastane ev arasi bu arada acilmayi hızlandırmak için ne yapmam lazim sizce
Busekrkmz _Durdane_ ağrınız geldikçe bacaklarınızı açarak çömelin geçince ayağa kalkın ben öyle yaparak 2 saat içinde 7 cm açılmam olmuştu.