Keşke şu lekeleri yaşadığımda tecrübeli olsaydım diyorum hep, korkma canım bende de oldu 7 ve 11 haftalarda oldu fakat progestan ve proluton ile geçti belki kullanmasam bile geçerdi ben de çok panik yapmıştım ama doktorum rahattı önlem olarak yine de onları vermişti anca regl kanaması gibi bir kanama görürsen hastaneye gel demişti merak etme geçer canını sıkma 17. Haftama geldim simdi o günkü aklım olsaydı daha rahat olur korkmazdım ağlayıp stres olmazdım hiç boşuna