E-v-A101 Kızlar. 34+2 haftalık olduk bebeğimle Merak ettiğim bir konu var bebek baş aşağı dönünce Hissettiniz mi hissettiyseniz nasıl bir his. Benim bebişimin başı yukarıda göğsümün altında Nasıl bir his olduğunu merak ediyorum o anı kaçırmak istemiyorum 🤗😊
Arifcaninannesi E-v-A101 cnm döndüğünü ani anlayamazsın ama tekmeleri mideden tarafta dönmüştür ben oğlumu öyle hissetmiştim bir sabah uyandım tekmesi midemdeydi hastaneye gititm donmus dediler ama sonuç yine sezaryen😂
Seyma05 E-v-A101 başı yukardayken benin kaburgamda inanılmaz ağrı oluyordu sürekli bişey baskı yapıyodu oraya, baş aşağı dönünce tekmelerini hissediyorum yukarında, nefes almam rahatladı ama😀
E-v-A101 Arifcaninannesi yaa. Öyle bir an yok yani 🙁 bende kendimce ne hayaller. Kurmuştum Bi bilsen 😁