Esraa11 Kızlar doktor prilam diye ilaç verdi çok etki etti kendime geldim fakat içim rahat içemiyorum bebeğime bir şey olcak diye bir şey olur mu içip sorun yaşayan var mı daha sonra
0Cerenk Esraa11 38. haftamdayım hala içiyorum canım mucize gibi bi ilaç, hiç bi sıkıntı da yaşamadım rahatlıkla kullanabilirsin🙏🏻 Doktorum fazla fazla yazıyor hatta, hiç kesmeden kullandım hep, çok iyi bir ilaç, hamileliğimi rahat geçirmeme en güzel sebep
Anne3 Esraa11 ben yaşamadım kuzum ama bırakmayo düşünüyorum bende bulantım olmadığı zaman neden boşu bolu içeyim diyorum ama gece içiliyor ya sabah olup olmadığını anlayamıyorum doğal olarak
Duygus97 Esraa11 canım bana da günde 3 tane iç dedi benim de içim rahat etmiyor en fazla 2 tane içiyorum cok kötü olursam. Ama içeriğinde zencefil varmış burdan olduğum kadarıyla zararı yokmuş