Hill97 Merhaba kizlar bugun saglik ocaginda tahlil verdim wbc 16 ve crp 1,8 cikti doktor kadin dogumcunla gorus enfeksiyon var dedi sizce deger cok yuksekmi hic bir belirti yok ama korkuyorumda acikcasi bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi
Sed22-09 Hill97 bende enfeksiyon çıktı ama toz ilaç verdi sadece bir tane vardı onu kullandım canım çok korkulacak bişey yok ama bu süreçte boş su tüket ve mutlaka ev yoğurdu ye onların cidden faydası oluyor enfeksiyonu geçirmede
Meltem374141 Hill97 bendede var antibiyotik kullaniyorum kasiklarimsa cok ayakta durunca cok agrim oluyo
gulsahgul26 Hill97 gebelikte zaten genelde yğkselirmiş benimde yüksek çıktı doktorum antibiyotik yazmak istemedi 2.5-3 lt su içmemi söyledi
alininannesiiiii Bende de enfeksiyon çıktı doktorum ilaç vermedi günde 3litre su iç dedi öyle yapıyorum daha bi ay olmadı geçti mi bilmiyorum
Hill97 alininannesiiiii insallah gecmistir dpktora gitmeye korkar oldum artik acaba bu sefer ne cikacak diye gunler oncesinden strese giriyorm