Nagihan37 Edanurgrkn bende burda bekliyim esenlerdeki hastane çok giden var ama kimi memnun kimi değil
Edanurgrkn Nagihan37 ben esenler kadın doğum hastanesine gittim doktorumdan memnunum ama ayrılıcakmış ordan doğum için karar veremedim özel mi devletmi 🤦🏼♀️