Herkese meraba bende doğum hikayemi paylaşmak istedim. Hamileliğimin başından beri pendik medipol saadet hanıma gidiyodm 37. Haftamda çatı muayenesi için kontrole çağırmıştı 1 cm açıklık olduğunu söyledi nstde bebegimin kalp ritminde bozukluk gördü ertesi gün bi daha çağırdı tekrar tekrar nstye girdim yine beğenmedi hastanedeki perinatoloğa gösterdi sıkıntı olmadığını söyledi eve geldm hareketlerinde yavaslama hissedersen hemen gel dedi o aksam nişanım geldi ve ufak kasılmalar hissediyodum maille iletişime geçtim hemen hastaneye git dedi o gece canan hanım nöbetçiydi hastaneye gttgimde 2 cm açıklığım vardı yatış verdi canan hanım. Suni sancı verdiler sancı gelip geçerken bebeğimin kalp ritmi bozuluyodu daha sancıların başında böyleyse sancın ilerlediğinde bebek dayanamayabilir sezeryana alıcaz dedi hemen işlemler yapılıp ameliyathaneye aldılar tok gittiğim için spinal yapıcaz dediler belden iğneyi vurdular yatırdılar ama ben uyuşmadım ayagımı hareket ettirebiliyodum doktor etimi cimcikledi hissettim spinal tutmadı genel anesteziye çeviriyoruz dediler uyandıgımda 1 saat fln geçmişti odaya cıkardılar ben cıktıktan sonra bebegim yanıma geldi çok şükür iyiydi 6 saat sonra bişeyler yiyip içtim çok kolay ayağa kalktım gazımıda kolay cıkardım ama genel anesteziden dolayı boynum tutuldu bi kaç gün çok kötü şekilde ağrıdı boynuma kinezyo bant yaptılar geçti yaşayan olursa muhakkak bantlama yaptırsın çok rahatlatıyo. Hastaneden genel olarak memnun kaldım hem ebeler hem hemşireler çok ilgiliydi ama insanın 9 ay takipli olduğu doktorda doğum yapamaması İnsanın psikolojisini kötü etkiliyor sagolsun saadet hanım taburcu olmadan gelip gördü beni. Sormak istediğinizsorular varsa cevaplarım.