Merhaba kızlar bugun gorumcem hamıle olugunu ogrenmıs 6 haftalık doktor bebegı gormus ama kalp atısı yok demıs sızcede 6 haftalık kalp atısı ıcın bıraz erken degılmı doktor ölü kalp atısı yok demıs alalım bebegı demıs sonrada 1 hafta daha dursun demıs hıc bı fıkrı yada duyan oldumu bence erken 8 haftaya kadar beklenmeli bi yerde duymustum banada ölü demişlerdi 9 haftada duyduk kalp atısını dıye 😊