Tansucevizci Sevgili hamişler ben 26+5 günlük hamileyim ve 2 haftadır gebelik diyabeti olduğu için insülin ve diyet yapıyorum artık böyle devam edeceğiz merak ettiğim şey ise ne zaman nts ye girmeye başlarım ben ?
momelif Tansucevizci cnm konu ile alakasiz ama ismini bir an tecavuzcu diye okudum :))) soka girdm anlk :)))
Huriyeolgn Tansucevizci benım kasıklarımda agrı oldugu ıcın 29 ve 30. Haftamda nst ye gırdım ama gıttıgım hastane 34. Haftadan ıtıbaren duzenlı nst ye alıcaklarını soyledıler her hafta
socialmom0 momelif ayy kahkaha attım herkes bakiyor gülmekten olayi anlatamadım da ilahi çok yaşa emi 🤣
momelif Konu sahibi yanls anlamasn lutfen birazda yuzumz gulsn dedm :)) olede saninca ilk bakista kendmi tutamadm yazmak istedm :)))