Herkese merhaba arkadaşlar. Bende bugün itibariyle Doğum yapmış bulunmaktayım. Hamileliğim önce midem yüzünden berbat geçti. Aşırı derece de istifrağ ediyordum. 6 aya kadar bu böyle geçti. Tabi yanında mide yanması, diş ağrısı, genital bölge ağrısı da cabası. 28 haftada şeker yüklemesi yaptırdım ve şekerim sınırda çıktı bebek 3 hafta önde gidiyordu. Diyet ile düzene girdim ama 36. Haftada tekrar bebek öne geçti. En sonunda 38 haftaya girdiğimizde artık 4 kilo olmuştu ve çatım da dar olduğundan 38+2 için sezaryan dedik. Bugün sabah spinal anestezi ile sezaryan için ameliyat haneye girdim belimden iğne vuruldu. Acımıyor diye bir şey yok maalesef ki acıyor. Tabi herkese göre değişebilir. Uzandım bacaklarıma sıcaklık geldi ama hala bacaklarımı oynatıyordum. Her şeyi hissediyordum. Daha sonra ne olduğunu anlamadım uyandığımda nefes alamıyordum. Meğer genel anestezi vermişler. Spinal işe yaramamış. Ama çok az vermişler çünkü hemen kendime geldim. 6 saat sonra yürüttüler. Başım dönmedi ama ağrım oldu. Daha sonra açıldım. Kanamam fazlasıyla var. Hasta bezinin üstüne normal ped koydum çünkü sadece hasta bezi koyduğumda yatak battı. Baş sğrım olmadı. Oğluşum da 3895 gram doğdu. Herkes tosun diyor ama hiç de tosuncuk gibi gelmiyor bana 🙂🙂 bu arada mide yanmasının bebeğin saçları ile ilgili olduğuna inandım çünkü acayip saçlı 😂