busra_krts7 Arkadaşlar merhaba doğuma yakın aylarda göğüs ucu kremi kullanan varmı? Kullanan varsa hangi marka kullanıyorsunuz
AslGk00 busra_krts7 32. haftadan beri lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum. Doktorum 32de başla dedi. 39+3 üm şuan.
aslihancvk busra_krts7 ben kullanıyorum göğüs uçlarım yarık yarık oldu çok aciyordu lansinoh kullanmamı söyledi doktorum çok şükür geçti ama devam ediyorum kullanmaya doğumdan sonra emzirirken zorlanmayayim diye
Bustahirler Lansinoh kullanabilirsiniz ama eğer Doğumdan sonra yara olursa hiç zaman kaybetmeden gümüş koruyucu alın. Ayva çekirdeğinden en pahalı kremlere kadar herşeyi kullanmıştım hiç biri fayda etmemişti o yarık yarayı bile geçirdi gümüş kapak.