Ben de 14. Haftadan beri kullanıyorum. Göbek deliğimin ortasında hafif bi kaşıntı oldu baktım çatlak değil ama gibi.. hemen sürdüm sabah bebe yağı sürdüysem akşam hindistan cevizi yağı sürdüm. Böyle bol bol az değil parıl parıl parlıyordum😊 kaşıntı falan kalmadı. Çatlak genetik biraz ama bakalım inşallah böyle devam ederim