24.haftayım şuan hayatımda ilk defa böyle bi ağrı yaşıyorum bel ağrım 16.haftalarda başladı ve bugüne kadar artarak devam etti.Bi şekilde idare ediyodum ama bu bıçak saplanır gibi giren ağrı beni bitirdi aniden saplaniyor yemin ederim belim kırılacak zannediyorum ağlıyorum yatınca kalkamıyorum kalkınca yatamıyorum korkunç bi durum doktorum herkeste oluyor dedi magnezyum verdi ama aylardır magnezyum kullanmama rağmen hala ilerliyor bi tavsiyesi bi çaresi olan varsa nolur paylaşsın kızlar