Ee3434 Merhabalar 12+3 teyim henüz karnım şişmedi tabi ama şişince çatlak olur mu bilmiyorum her ihtimale karşı kullandığınız ve önerebileceğiniz çatlak kremi var mı ve göğüs ucu kremide önerirseniz sevinirim😊
mercimeginanne Ee3434 -Hindistancevizi yağı -menekşe yağı -kakao yağı -E vitamini Hindistan cevizi yağını ısıt diğer yağları ekle altını kapat vitamini ekle. arkadaşım kullandı hiç çatlağı olmadı sürmediği yerlerinde çatlaklar oluştu. Şimdi ben kullanıyorum gelişim evremde çok çatlamıştım. Yani çatlamaya müsaitim ama şükür daha hiç bir yerim çatlamadı
Ohaezgi Ee3434 kantoron yağı veya zeytinyağ. Hem bitkisel hemde hiç çatlamadım, arkadaşım lierac diye bi krem kullandı yinede çatladı
mercimeginanne Minnakhamis hindistan cevizi yaklaşık 350gr diğerleri 50ml. Hindistan cevizinide 500gr aldım ama krem havanızuma sığmayacağı için 350gr kadarını kullandım
tazeanne00-46 Ohaezgi merhaba , hangi aralıklarla kullandınız acaba? Her gece yatmadan önce mi mesela?
Ohaezgi tazeanne00-46 evet canım her gece yatmadan önce ve her duştan sonra sürdüm zaten yağ olduğu için geceleri yatmadan önce sürerseniz sabah bile yağlı kalıyo biraz😇
koymennes doktorum lierac önerdi ama ben memnun kalmadım sürdükten bi süre sonra cildim pul pul nokta kadar döküntü yapıyor sürdüğüm her yerde. bana nemlendirmekten çok kurutuyormuş gibi geldi 😕🙄 bide hindistan cevizi yağı önerdi ama bakalım..
Esma-nr Ee3434 ben 28. Haftadayım sarı kantaron yağı kullanıyorum arkadaşımın önerisi üzerine, şuana kadar çatlağım olmadı birde buğday yağı çok iyi onuda aldım bi sürede onu kullanacağım, göğüs içinde doğal bi krem tarifi var onu kendim yapacağım