Milos35 hiçbir şeye dikkat etmedim canım, ne yediğime içtiğime dikkat ettim nede başka bir şey. normalde calısıyorum, asılamayı cuma günü olmustum haftasonu dinlendim sadece o kadar.
kafaya takmamak lazım diyolar ya, o ara işlerim o kadar yoğundu ki düşünmeye fırsat bulamamıştım valla ve 3. aşılamamdı çok umutsuzdum o yüzden de takmıyodum pek