irva Busraozzz Oralarda da hastane bulmak sıkıntı.İstiklal caddesindeydi evim.Ufacık bir durum olsa devletten başka doğru düzgün hastane yoktu gidecek.Çok şükür ki orada ki evden taşınalı 1 sene oldu.Umarım bir çözüm bulursun.
Snmkya Balat orahayim hastanesine gidiyordum. Çünkü başka bulamamıştım malum pandemi. Ama doktor çok yoğun ve numarada vermiyor. Birde ailem yok yanımda. 38 haftalık olduk. 32. Haftada Doğum için memleketime geldim