ysfali06 Sglaksoyy 20 24 arası ilk doz. İlk dozdan en erken 4 hafta snra da ikinci doz yapılıyor demişti hemşire
Sglaksoyy Melike0642 ysfali06 daha erken söylemişlerdi bazıları 12 de falan gittik dediler bi sorun oluyor mu peki ne zaman gittiğimiz önemli mi ?
Mercimekmom Sağlık ocağında kalp atışı duyduktan sonra yapılıyor 18 den sonra dinliyorlar ben ilk dozu 18 de oldum 4 hafta sonra 2. Doz inşallah
ysfali06 Sglaksoyy 12de aşı için gitmemişlerdir ya çok erken Bi vakit. İnternette bakınca bile 20 24 arası diyor en erken 🤷♀️
ysfali06 Sglaksoyy birde gitmeden önce doktorunuza danışın mutlaka. Düşük riski olanlara daha ileri haftalarda aşı yaptırıyorlar.
Sglaksoyy ysfali06 şuan çok şükür bişeyimiz yok 9+5 deyim ama 10+5 de kontrolüm var o zaman bi görüşürüm mutlaka